Storkøb af MIC-6 aluminiumsplader til Simple Metal.

Postby Ebzorg » 2015-Jan-Sat-15-Jan

Hej med jer,

Jeg har købt mig en Simple Metal, men min 'bed' er en lille smule ujævn, hvilket gør at printene ikke bliver helt optimale. Specielt ikke store print.

Jeg har researchet mig frem til at den bedste løsning er at købe en aluminiumsplade af kvaliteten MIC-6 - som er den fladeste plade på markedet.
Denne plade monteres så ovenpå den originale, fx med stærke hæfteklemmer. Fordelen er her, ift. at bruge en glasplade at proben kan navigere ift. til pladen, fordi den er lavet af metal.

Long story short: Jeg har fundet en sælger på ebay, der sælger 5 stk plader i MIC-6 kvalitet til 38 dollars - størrelsen er 1/4" x 6.5" x 6.5" og passer altså perfekt til en metal simple. (kortlink.dk/fq8w)

Problemet er dog at man skal købe 5 stk. og at fragten nok løber op. Derfor ville jeg høre om der var nogle herinde der kunne være interesseret i at købe en plade? I så fald ville jeg gerne stå for at få dem hjem. Jeg vil tro der er mange penge at spare, printrbot sælger dem selv på sin side for 80 dollars stykket!

Jeg bor foresten på Frederiksberg.

Håber at høre fra jer.
  • 0

Ebzorg
Waiting to connect to printer...

Sponsor

Sponsor

Return to Denmark